
Органічна ініціатива стала партнером та співорганізатором 2-ої міжнародної онлайн-конференції щодо експорту української органічної продукції.
Під час конференції обговорили:
- стан органічного сектору України та його експортний потенціал в умовах війни;
- лібералізацію доступу українських товарів до ринку ЄС;
- сертифікацію органічного виробництва, органічне законодавство України;
- історії успіху співпраці українських експортерів органічної продукції та міжнародних покупців протягом останніх місяців;
- альтернативні логістичні шляхи поставок до різних країн Європи;
- міжнародні події органічної галузі, у яких Україна братиме участь.
Захід зібрав разом близько 160 учасників, у тому числі понад 50 представників іноземних компаній з Німеччини, Швейцарії, Нідерландів, Швеції, Австрії, Бельгії, Польщі та інших країн.
Розкривали проблеми органічного сектору та пропонували їх рішення представники Європейської комісії, Міністерство економіки України, Міністерство аграрної політики та продовольства України, Офіс з розвитку підприємництва та експорту, Органік Стандарт, швейцарсько-українських програм Quality FOOD Trade Program та OT4D, Дослідного інституту органічного сільського господарства, українські органічні експортери та міжнародні імпортери та інші експерти.
Також у межах підготовки до онлайн-конференції Офіс разом з партнерами розробили Каталог українських експортерів органічної продукції 2022, який включає у себе профілі близько 100 національних виробників органічної продукції. Ознайомитись з Каталогом можна за посиланням: https://cutt.ly/HKEb84t
Дякуємо партнерам за організацію заходу, залученість у проблеми операторів ринку та можливість розкрити експортний потенціал органічного сектору України міжнародній спільноті.
Як це було? ? Переглянути запис конференції можна за посиланням – https://www.youtube.com/watch?v=_Zu0Pgt6Ux8
*Захід організовано Офісом розвитку підприємництва та експорту в межах національного проєкту Дія.Бізнес, Органік Стандарт та Органічною ініціативою за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-українських програм «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP) Quality FOOD Trade Program та «Органічна торгівля заради розвитку в Східній Європі» (OT4D).